هک و امنیت , ۴۱۵۰ بازدید

:: Welcome ::

هک اینستاگرام 🎯

ابزار مورد نیاز :

1 - ترموکس ( اندروید )

2 - استفاده از سیستم عامل لینوکس


خب بریم سراغ آموزش :

🛡 دستورات زیر رو جدا جدا بزنید👇

termux-setup-storage


apt update


apt upgrade

☇ بعد بزنید👇

pkg install python


pkg install git


pip install requests


🔮حالا باید بزنید👇

cd /sdcard


git clone https://github.com/Slayeri4 /instahack

🎮 حالا دستور زیر رو بزنید👇

ls

cd instahack

🎈و بعد این👇

python hackinsta.py

و حالا یوزر طرف رو بزنید بعد تایید و بعد n بزنید و باز تایید و حالا 0 یا 1 بزنید و اینتر بزنید تا شروع به کرک اکانت مورد نظر کنه😈


ادامه مطلب

برچسب ها برنامه هک اینستاگرام هک اینستا هک اینستا با ایدی هک اینستا با گوشی هک اینستاگرام هک اینستاگرام با ایدی هک اینستاگرام با گوشی بدون روت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات ارسال شده


  1. سنباد:

    سلام ،واقعا برام مفید بود 

    من با گوشی اومدم اینجارو سیو کردم بعد دوباره میام

    سنباد

    ممنونم واقعا



    سنباد:

    سلام ،واقعا برام مفید بود 

    من با گوشی اومدم اینجارو سیو کردم بعد دوباره میام

    سنباد

    ممنونم واقعا



    سنباد:

    سلام ،واقعا برام مفید بود 

    من با گوشی اومدم اینجارو سیو کردم بعد دوباره میام

    سنباد

    ممنونم واقعا



    جستجوگر

    تبلیغات